L@V!N

L@V!N

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 51
بازدید هفته : 140
بازدید ماه : 140
بازدید کل : 52652
تعداد مطالب : 142
تعداد نظرات : 159
تعداد آنلاین : 1



هر کی اومد تو زندگیم..میبردمش تا آسمون

امروز میشد رفیق راه..فردا واسم بلای جون

نمیشه قبل عاشقو..بدست هر کسی سپرد

نمیدونم بد میاورد..یا چوب سادگیشو خورد

هر چی که به سرم اومد..تقصیر هیچکسی نبود

هر چی که بود پای خودم..تو قصه هام کسی نبود

هیچکسی عاشقم نشد..هیشکی سراغم نیومد

جواب کار خودمه..هر چی بلا سرم اومد

تقصر هیچ کسی نبود..هر چی که بود به پای من

فقط تو بعد از این نیا..میون لحظه های من

رفاقتت مال خودت..منت نزار روی سرم

این قصه ها تموم شده..دیگه نیا دورو برم…

 



نظرات شما عزیزان:

Linda
ساعت15:23---25 خرداد 1391
سلام عزیزم. منظورم همین پیامیه که سحر توی وبلاگت واست نوشته. منظورش از اینکه خدا شفاش بده و خبر بهبودیشو بدی کیه؟ پاسخ:aji 1 ki az samimi tarin dustam saratane khon dare barash doa kon

nika
ساعت14:04---25 خرداد 1391
سلام وبلاگ زیبایی داری من خیلی خوشم اومددوست داشتی به منم سر بزن

Linda
ساعت11:46---25 خرداد 1391
سلام لاوین عزیزم. انشالا سالهای سال سلامت و شاد زندگی کنی. فدای دل مهربونت بشم که اینقد مهربونی. راستی لاوین جان چی شده؟ منظور سحر چیه؟ اتفاقی افتاده عزیزم؟ به من بگو که چی شده من در جریان نیستم عزیزم.
دوستت دارم لاوین عزیزم.


سحر
ساعت1:34---24 خرداد 1391
سلام گلم ایشالا خدا شفاش بده واقعا ناراحت شدم امیدوارم خبر بهبودشو تو همین هفته ببینیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: L@V!N تاريخ: چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
تا انتهای زندگی دوستم خواهی داشت؟ - نه ، تا انتهای خودم دوستت خواهم داشت . . .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to lavin.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com