L@V!N

L@V!N

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 515
بازدید کل : 52510
تعداد مطالب : 142
تعداد نظرات : 159
تعداد آنلاین : 1



خــــــــــــــــــودم

گاهی دلم می خواهد خودم را بغل کنم!

ببرم بخوابانمش!

لحاف را بکشم رویش!

دست ببرم لای موهایش و نوازشش کنم!

حتی برایش لالایی بخوانم،

وسط گریه هایش بگویم:

غصه نخور خودم جان!

درست می شود!درست می شود!

اگر هم نشد به جهنم...

تمام می شود...

بالاخره تمام می شود...!!!



نظرات شما عزیزان:

hamsafar
ساعت0:19---19 آبان 1391
سلام و خسته نباشید خدمت نویسنده وبلاگ لاوین وب زیبای ساخته اید مطالبشم خیلی زیبا بود ممنون میشه موفق باشید

ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت21:45---18 آبان 1391
بهتره ادم تو دنیای نامرد تنها باشه ... حداقل تنهایی خالی از ادم های نامرد و عوضیه ...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: L@V!N تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
تا انتهای زندگی دوستم خواهی داشت؟ - نه ، تا انتهای خودم دوستت خواهم داشت . . .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to lavin.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com