L@V!N

L@V!N

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 137
بازدید کل : 51962
تعداد مطالب : 142
تعداد نظرات : 159
تعداد آنلاین : 1



دلم

 

دلم تنگ شده

براي وقتي كه مي گفتي :دلم واست تنگ شده

دلم تنگه..

براي بودنت

شايدم لبخند خودم

دلم براي همه چيز تنگ شده جز

نبودنت !



نظرات شما عزیزان:

رامین
ساعت15:59---18 آذر 1391
زیبا بود

ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت15:44---9 آذر 1391
دلم برای تو که نه ، ولی برای کسی که تو بودی تنگ شده ...

آهای کسی که تو بودی ، برگرد ...


DoOst
ساعت20:18---8 آذر 1391
بزرگترین تراژدی زندگی انسانی اینه که: داشته هامون رو قدر ندونستیم،
اما میخوایم نداشته ها رو بدست بیاریم
AHS...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: L@V!N تاريخ: شنبه 27 آبان 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
تا انتهای زندگی دوستم خواهی داشت؟ - نه ، تا انتهای خودم دوستت خواهم داشت . . .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to lavin.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com